Filmek a hangulatodra szabva

Penge 2

18+ karika
Blade II

Mesterszám

6.510 6.7 6.0
149 595 vélemény alapján

Szerintem

Elkészültt az 1998-as filmsiker, a Penge vérfagyasztó második része. A félig ember félig vámpír Penge minden vágya, hogy elégtételt vegyen azért, amiért ilyennek született, és hogy megmentse az emberiséget egy vérfürdővel teli Armageddontól. A legújabb akciódús kalandok során Penge kénytelen egy még hatalmasabb és még ördögibb vámpírcsapattal szembeszállni. A szupervámpírok gonosz célja nem más, mint hogy gyökerestül kiirtsák mind az emberi, mind a vámpír fajt a Földről.

Vetítések (tv)

Péntek
  • AMC - 06.28. 21:00
Hétfő
  • AMC - 07.01. 00:00
Csütörtök
  • AMC - 07.04. 00:55
Extra tartalmak

Kris Kristofferson

Kristoffer „Kris” Kristofferson (Brownsville, 1936. június 22. –) amerikai dalszövegíró, énekes és színész, az amerikai countryzene meghatározó alakja. Olyan slágereket írt, mint a Me and Bobby McGee, a Sunday Morning Coming Down és a Help Me Make it Through the Night. Kris egyedül írja dalszövegeit, de pályája során több híres szövegíróval dolgozott együtt, például Shel Silversteinnel és Fred Fosterrel. Apja katona volt, ezért sokat utazott fiatalkorában, és végül családjával San Mateo városában telepedett le, ahol elvégezte a helyi középiskolát. Édesapja tábornok volt az Amerikai Légierőnél és szándékában állt Krist is katonai pályra küldeni. Hírnévre akkor tett szert, amikor kiváló sporteredményei miatt a fényképe megjelent a Sports Illustrated című lapban. Kristofferson elnyerte a Rhodes-ösztöndíjat, és az oxfordi Merton College-ban kezdte meg tanulmányait. Mialatt Angliában tanult, elkezdett dalokat írni, és keresett magának egy menedzsert is, Larry Parnest. Több dalt vett fel akkoriban a Top Rank Records előadójaként Kris Carson álnéven, de nem aratott sikert. 1960-ban angol irodalomból szerzett MA fokozatot. Kristofferson végül belépett a hadseregbe, és századosi rendfokozatot ért el. Az alabamai támaszponton kapott kiképzést, helikopterpilóta lett. Az 1960-as évek elején Nyugat-Németországban állomásozott. Innen visszatérve az Amerikai Egyesült Államokba megalapította első zenekarát. 1965-ben éppen akkor lépett ki a seregből, hogy dalszövegeket írhasson, amikor a West Point Akadémia irodalom-professzori állást ajánlott neki.

Norman Reedus

Norman Reedus (Hollywood, 1969. január 6. –) amerikai színész, festő, modell és rendező. Legismertebb szerepeinek egyike Daryl Dixon a The Walking Dead televíziós sorozatból. Hollywoodban született 1969. január 6-án, Marianne Yarber és Norman Reedus gyermekeként. Rendelkezik skót, és északír felmenőkkel. Van egy húga, Leslie. Nem sokkal születése után Los Angelesbe költözött a család. Ezenkívül élt még Richardsonban, Japánban, az Egyesült-Királyságban és Spanyolországban. Los Angelesben egy motoros boltban dolgozott. Ebben a városban csillogtatta meg először tehetségét a festészetben, szobrászkodásban. Később igen különös módon a színészet felé kezdett kacsintgatni. Egyszer egy buliban berúgott és elkezdett visítani, azután filmrendezők megkérdezték tőle, hogy nem fordult már-e meg a fejében, hogy színész legyen.

Norman Reedus

Norman Reedus was born in Hollywood, Florida, to Marianne (Yarber), a teacher, and Norman Reedus. He is of Italian (from his paternal grandmother), English, Scottish, and Irish descent. Norman's first film was in 1997 the Guillermo del Toro horror thriller film Mimic, where he played the character Jeremy. He has also played roles in the films Floating, Six Ways to Sunday, Deuces Wild, Blade II, Gossip, 8mm, American Gangster, Hero Wanted and Moscow Chill. In 2005 he had a bit-part in the Christian Alvart German film Antibodies as a German Polizist (policeman). In 2008 he starred in the film Red Canyon. Norman is perhaps best known for playing the role of Murphy MacManus in the 1999 movie The Boondock Saints opposite Sean Patrick Flanery and Willem Dafoe. He also starred opposite Flanery in the sequel 2009 The Boondock Saints II: All Saints Day. Reedus at the 2012 Comic-Con in San Diego. As of 2010 he stars as Daryl Dixon in the AMC television series The Walking Dead. The character was not originally in the comic book series of the same name, but was created specifically for Reedus after his audition for the character of Merle Dixon. The Walking Dead comic creator Robert Kirkman has stated he feels "absolutely blessed [Reedus] has honored the show with his presence, and the way he has come in and taken over that role and defined Daryl Dixon. A lot of Norman's portrayal of the character in the first season inspired all the writers to do what we did with him in the second season. We love writing him and end up doing cool stuff with him."

Ron Perlman

Ronald Francis Perlman (Washington Heights, New York, 1950. április 13.), ismertebb nevén Ron Perlman amerikai televíziós, film- és szinkronhangszínész. Jellegzetes, jól maszkírozható arca és arcmimikai tehetsége különösen alkalmassá tette maszkos, szörnyeteg alakok eljátszására. Perlman Jean-Jacques Annaud 1981-ben bemutatott A tűz háborúja (Quest for Fire) című filmjében mutatkozott be az egyik főszerepben. Az áttörést akkor érte el, amikor Linda Hamilton oldalán 1987 és 1989 között Vincent szerepét játszotta A szépség és a szörnyeteg című tévéfilmsorozatban. E szereppel Golden Globe-díjat és népes rajongói tábort szerzett. A következő évtizedben inkább mellékszerepeket kapott. Kiemelkedő szerepei ebben az időszakban: A rózsa neve (1986) Rómeó vérzik (1993) Huck Finn kalandjai (1993) Dr. Moreau szigete (1996) Alien 4. – Feltámad a Halál (1997) Ellenség a kapuknál (2001) Penge 2. (2002) Perlman arról ismert, hogy gyakran játszik maszkos szerepeket, ezek közül olyanokat is, amelyekben egész testét beborítják, mint például a Pokolfajzat, vagy a Szépség és a Szörnyeteg. Az utóbbi filmben vele együtt szereplő Armin Shimermannek ő adott tanácsokat, amikor az utóbbi a Star Trek sorozatban szerepelve a teljes arcát fedő maszkot kapott. Első filmfőszerepét 1995-ben kapta, One szerepét Jean-Pierre Jeunet Elveszett gyerekek városa című filmjében. 2004-ben újabb főszerepet kapott, a képregényadaptáció Pokolfajzatban. Az utóbbi rendezője, Guillermo del Toro megküzdött Perlmanért, mert a stúdió ismertebb színészt, Vin Dieselt szerette volna megnyerni a szerepre. (Del Toro már dolgozott korábban Perlmannal, a Cronos és a Penge 2 forgatásán.) A Magyarországon forgatott, 2008 augusztusában bemutatott Pokolfajzat 2: Az aranyhadsereg főszereplője ismét Perlman lett.

Ron Perlman

Ron Perlman, a classically trained actor, has appeared in countless stage plays, feature films and television productions. He was born April 13, 1950 in Washington Heights, Manhattan, New York. His mother, Dorothy, still lives there and is retired from the City Clerk's Office. His father, now deceased, was a repairman and a drummer. With a career spanning over three decades, Perlman has worked alongside such diverse actors as 'Marlon Brando' (qv), 'Sean Connery' (qv), 'Dominique Pinon' (qv), 'Brad Dourif' (qv), 'Ed Harris (I)' (qv), 'John Hurt' (qv), 'Jude Law' (qv), 'Christina Ricci (I)' (qv), 'Federico Luppi' (qv), 'Sigourney Weaver' (qv), 'Michael Wincott' (qv), and 'Elijah Wood' (qv) to name a few. While he has never been a bankable star, Perlman has always had a large fan-base. He started out strong as Amoukar, one of the tribesmen in 'Jean-Jacques Annaud' (qv)'s Academy Award-winning film _La guerre du feu (1981)_ (qv), for which he got a Genie nomination. Perlman teamed up with Annaud again, this time as a hunchback named Salvatore in _Der Name der Rose (1986)_ (qv). His first real breakthrough came later when he landed the role of Vincent, the lion-man, opposite 'Linda Hamilton (I)' (qv) in the cult-series _"Beauty and the Beast" (1987)_ (qv). His work in this role earned him not only a Golden Globe Award but a underground fan following. Sadly the series got cancelled in its third season shortly after Hamilton's character's death. After that he spent time doing supporting work on television and independent films such as 'Guillermo del Toro' (qv)'s debut _Cronos (1993)_ (qv) (where a lifelong friendship and collaboration between the director and Perlman would blossom) as Angel and his first lead role as One in 'Jean-Pierre Jeunet' (qv)'s surreal _La cité des enfants perdus (1995)_ (qv). His first real big role in a mainstream film came when Jeunet wanted him for the brutish Johner in his first Hollywood outing _Alien: Resurrection (1997)_ (qv). Perlman has also used his distinctive voice to his advantage, appearing in many animated films/series, commercials and he is a video game fan favorite because of his work on such games as the _Fallout: A Post-Nuclear Role-Playing Game (1997) (VG)_ (qv) series. It was not until much later he got worldwide fame when his good friend 'Guillermo del Toro' (qv) helped him land the title role in the big-budget comic book movie _Hellboy (2004)_ (qv). Del Toro fought the studio for 4 years because they wanted a more secure name, but he stood his ground and in 2004, after almost 25 years in and out of obscurity, Perlman became and household name and a sought out actor. Perlman has had one of the most off-beat careers in film, playing everything from a prehistoric ape-man to an aging transsexual and will always be a rarity in Hollywood. Other notable roles include the cunning Norman Arbuthnot in _The Last Supper (1995/I)_ (qv), sniper expert Koulikov in _Enemy at the Gates (2001)_ (qv), vampire leader Reinhardt in _Blade II (2002)_ (qv), his reprisal of Hellboy in _Hellboy II: The Golden Army (2008)_ (qv) and biker chief Clarence Morrow in the popular series _"Sons of Anarchy" (2008)_ (qv). He lives in Los Angeles, California with his wife, Opal, and their two children, Blake and Brandon.

Thomas Kretschmann

Thomas Kretschmann (Dessau, 1962. szeptember 8. –) német színész. Legismertebb alakítása Strucker báró a Marvel-moziuniverzum filmjeiben. Elsőként a 2014-es Amerika Kapitány: A tél katonája című filmben tűnt fel, ezt követte a Bosszúállók: Ultron kora (2015). A fentiek mellett 2011-ben szinkronizált a Verdák 2. című filmben. Kretschmann 1962. szeptember 8-án született Dessau-ban, Kelet-Németországban . Mielőtt színész lett volna olimpiai úszó lett. 19 éves korában elmenekült Kelet-Németországból. 25 évesen kezdett el színészkedni.

Thomas Kretschmann

Thomas Kretschmann was born in East Germany. Before becoming an actor, he was a swimmer. He has acted in several popular American movies, such as _Resident Evil: Apocalypse (2004)_ (qv), _The Pianist (2002)_ (qv), _U-571 (2000)_ (qv), _In Enemy Hands (2004)_ (qv), etc. He has three children, Nicolas, Stella and Sascha with his ex-girlfriend Lena.

Vámpír

A köztudatban a vámpír misztikus, vérivó, emberforma kitalált lényt jelent. Vámpirizmusnak lehet nevezni, hogy egy lény más lényektől nyer valamilyen formában energiát. Maga a vámpír (upier, upyr; vukodalak-brucola; morturi masticantes) szó (szláv eredetű; jelentése vérivó) viszonylag rövid múltra vezethető vissza, azonban évezredekre visszamenőleg szerepel majdnem minden kultúrában olyan tevékenység, amit ma a vámpír fogalomkörrel azonosíthatunk. Egyiptomban voltak vérivó istenek és istennők, szörnyek, akik embervéren éltek és emberi áldozatokat követeltek. Az ókori görögök is ismertek ilyen emberszerű démonokat, akik a vérünket szívják és betegségeket terjesztenek. Empusának hívták azt a vérivó nőstény dögöt, ami az ókori görög színművekben kísértett; ugyanígy nevezték őket lámia vagy brukolakhosz néven is. Az ajtón kopogtató vámpír hiedelme is tőlük ered a mítosz szerint, ezért szokás volt, hogy az udvarias, egyszeri kopogtatásra nem nyitottak ajtót. A régi Asszíriában az az ember, akit a halála után felelőtlenül nem temettek el rendesen, vérszívóként "élt" tovább. A vámpirizmusnak az eredete egészen régre nyúlik vissza, pontos információk nincsenek sem hozzávetőleges időpontról, sem forráskultúráról. Konkrétan a vámpír szó és a hozzá kapcsolódó hiedelemvilág csak legfeljebb a középkorig nyúlik vissza. Korábbi formáit másként nevezték. Nincs egyetlen körülhatárolható eredet, bár sokat kutatják megszállottan több száz éve. Azt viszont tudjuk, hogy 1732-től vizsgálják orvosi és tudományos szempontból is a kérdést. 1755-től be is tiltják a vámpirizmussal kapcsolatos mindennemű dolgot, és 1786-ban porolják le hivatalosan a témát. Korábban vérivóknak, vérivó vagy emberevő démonoknak, szellemeknek, boszorkányoknak, lidérceknek, stb. nevezték őket. Formájuk besorolástól tekintve lehetett többféle is, és alakváltoztató képességük is bonyolítja a dolgot. A démonikus vérszívók, hasonlóan a lidércekhez, alakváltókhoz, alapvetően nem emberi formájúak. (ld.: démon, lidérc, alakváltó.) A szellemek és boszorkányok, akikhez vérivást kötnek, már szinte kivétel nélkül humanoid formájúak, vagy általánosságban mondhatjuk, hogy főként emberi alakban vannak (elsődleges forma), de szinte kivétel nélkül tudnak alakot váltani. Az állati vámpirizmus tekintetében is homály fedi a történelem majdnem egészét, noha utalások találhatók több ezer éves leleteken is. Tény azonban, hogy a vámpírnak nevezett denevérfaj ártalmatlan, mert nem fogyaszt vért, ellentétben apró testvérével, a vérszopó denevérrel, ami kifejezetten vérrel való táplálkozásra specializálódott. Mivel azonban élőhelye, előfordulási helye, valamint az írott történelmi anyagok összevetése jelentősen lekorlátozza az ezek által kelthetett hiedelemvilágot. A ragadozó ösztönű állatok bevonása a vámpírmitológiába érthető, hiszen bárki láthatott vért nyalogató macskát, kutyát, oroszlánt vagy más fenevadat. Annál érdekesebb azonban, miképp vonhattak be olyan állatokat, mint a ló, a tehén és más, alapvetően növényevő állatokat. A legvalószínűbben onnan eredhet, hogy ezek az állatok élve szülőkként tisztára nyalják véres utódaikat, és elfogyasztják a magzatburkot, valamint a placentát is. Ma már tudjuk, hogy ez teljesen normális folyamat, így biztosítja az anyaállat a borja szagtalanságát a ragadozókkal szemben, az elfogyasztott burok és placenta segít az anyaállat terhesség és szülés miatt fellépő fehérjeszükségletének kielégítésében, sok esetben pedig az elfogyasztott placenta anyagai indítják be vagy fokozzák a tejtermelést. Ugyanígy bizonytalan, hogy miért fogyasztják el néha a halva született, vagy esetenként az élő utódaikat is, és hogy az utódok miért ölik meg és fogyasztják el gyengébb társaikat, vagy anyjuk miért eteti meg velük ezeket. Itt is csak találgatni lehet: rivalizálás, fehérjeszükséglet, esetleg tudja az anyaállat, hogy életképtelen a még élő utód, vagy tudja, hogy nem tudná megfelelően táplálni. A válasz sokféle lehet, és nem kizárólagos. Nem hálás feladat olyan témát boncolgatni, amiben elnevezések és skatulyák, nézőpontok közötti különbségekről van szó, de ez mit sem változtat a tényen, hogy a vámpirizmus majdnem minden kultúrában jelen van. És ha más alapelveket vallunk is, attól még ugyanazon ismeretlent próbáljuk jobban megérteni, próbáljuk magunkat felvértezni ellene. Azonban az igazság az, hogy ahogyan az átlagos emberi kultúra változik, fejlődik, átalakul, úgy a vámpírok és más képzelt vagy valós lények világa is párhuzamosan ugyanezt teszi. Ezt lehet egyfajta evolúciónak is tekinteni. A vámpír, a vérszívó, a vérivó lény motívuma azonban olyan eleme az emberiség mondáinak, hogy a földön élő valamennyi nép kultúrájában megtalálható, kivétel nélkül. Valamiképpen mind a dél-amerikai indiánokban, mind a szibériai pusztaságok lakóiban (és folytathatnánk a sort) felmerült az emberből élő, táplálkozó és mégis; maga is közel emberi lény alakja. Ennek oka lehet egyrészt Jung magyarázata, miszerint ez az emberiség kollektív tudattalanjából származó kép, vagy azonosíthatjuk őket a porfíria és pellagra nevű betegségek vámpirikus jegyeket mutató tünetcsoportjával is. A vámpír alakja erősen összekötődik a vér motívumával, tekintve, hogy a vámpír (már) halott és féllétének fenntartásához vérre, ergo életre van szüksége az életben maradáshoz. A kereszténység felbukkanásával a vámpír alakja még szorosabban összekötődött az ördöggel és a gonosszal és a népi motívumokba bekerült elűzésének keresztényi jellege is. A Bibliában Isten - a Tízparancsolatban - eleve tiltja a gyilkosságot.(II. Móz. 20.13)[1] Ne ölj! - ez az 5. parancsolat. Több helyen szerepel az, például Káin és Ábel történetében, hogy a megöltek vére "kiált" Istenhez. (I. Móz 4.10)[2] Ezen túl Isten az étkezési parancsokban tiltja az állati vér elfogyasztását, mert abban van az élőlény "élete". (III. Móz. 17.10-14)[3](Ugyanúgy a faggyú elfogyasztása is tiltott, melyre az a valószínű magyarázat, hogy áthálózzák apró vérerek.) A zsidó vallásban ezért a kóser vágás együtt jár a leölt állat kivéreztetésével. Tehát a vér nemcsak külön, de a húsban sem fogyasztható. Maga az elképzelés tehát, hogy valaki mások vére által válik halhatatlanná, csak annyiban támasztható alá a Bibliából, hogy egyedül Krisztus vére - vagyis önkéntes áldozata - által lehetséges az, hogy elnyerjük az örök életet. Rá mutattak előre, mintegy dramatizált formában, az ószövetségi állatáldozatok. Ő saját vére által fizette meg bűneink váltságát. Erre csakis egy bűntelen személy lehetett képes, mert a bűnös saját bűnei miatt hal meg. Ezért halunk meg mi, emberek, az első emberpár által elkövetett első bűn óta. (Korábban mi is halhatatlanok voltunk.) Ha mi elfogadjuk Krisztus értünk hozott áldozatát, vagyis képletesen szólva isszuk Krisztus vérét - ami még véletlenül sem jelent tényleges vérivást -, akkor lehet örök élhetünk. Krisztus vérét inni annyit tesz, táplálkozni abból a szeretetből, amit ő felénk nyújt. Elfogadni útmutatását életünkre, lemondást gyakorolni igaz ügyek érdekében. Az (európai) népi kultúrában a vámpír (szláv kifejezés; jelentése vérivó) rendszerint egy újra feléledt emberi holttest, ami emberi vagy állatvéren él, és sok esetben természetfeletti erőkkel rendelkezik, mint az emberfeletti erő és gyorsaság, állatok fölötti hatalom vagy alakváltás. Néhány kultúrában nem emberi vámpírok (pókok, kutyák, démonok vagy akár növények) is szerepelnek, de a vámpirizmus leggyakrabban emberekre korlátozódik. A vámpírok gyakori szereplők a horror- és fantasy-irodalomban és -filmekben. A néprajzban és a pszichológiában arra utal, amikor valaki emberi vagy állati vért iszik. Az a tény, hogy rendszerint a nyakon keresztül, ahol a legkönnyebb a hozzáférés a fő artériákhoz, azt is takarhatja, hogy ez egyfajta szexuális aktus, hiszen a nyak a legtöbb ember számára erogén zóna. Emellett logikus is, hiszen ez a test egyik legkönnyebben hozzáférhető része (ahol nagyobb ér/artéria található), tekintve, hogy többnyire fedetlen. Bizonyos területeken az emberek hitték, hogy természetfeletti hatalomra tehet szert, aki más vérét megissza. Ebben az értelemben a vámpírizmus tekinthető a kannibalizmus egyik formájának. A vámpír fogalmi köre azonban nem szűkíthető le csak vérivásra. Létezik energiavámpirizmus is, amikor az energiacsere (lényegében a társadalmi érintkezés) révén az érintkezés egy vagy több résztvevőjét képzelt "energetikai károsodás" éri. Az "igazi" energiavámpír egy eredendően lényegesen gyengébb ember. Mivel energiahiányban szenved, abban reménykedik, hogy az adott emberrel/emberekkel való energiakapcsolat oldja meg energiahiányát. Az emberek közötti érintkezés bármilyen formája alapvetően nem csak információk, hanem különféle mértékben és módokon energiák cseréje is, amelynek nagy része tudományos alátámasztható[forrás?]. Mivel a társadalmi érintkezés során folyamatos és kölcsönös az energiacsere, ezért mindenki kicsit energiavámpírnak mondható. Azonban ténylegesen energiavámpírnak csak azokat nevezzük, akik részben vagy egészben képtelenek saját energiát előállítani, ezért akarva/akaratlanul megterhelő, káros mennyiségben vonják el környezetüktől azt. [forrás?]

Wesley Snipes

Wesley Trent Snipes (Orlando, Florida, 1962. július 31. –) amerikai színész, producer. Már gyermekkorában színész akart lenni, ezért érettségi után beiratkozott a manhattani színművészeti főiskolára. Musical karrierre vágyott, de álmai füstbe mentek, mert a szülők elváltak, így anyjával és három húgával vissza kellett költöznie Floridába. Később azonban visszatért New Yorkba, ahol felvették az egyetem drámatagozatára. Bár sikeresen végzett, és társalapítója volt a Struttin' Street Stuff nevű színésztársaságnak, egy ideig telefonszerelőként dolgozott. Közben azért szerepelt hirdetésekben is, majd a Broadwayn a The Boys of Winter című drámában debütált. Ezután egy kis szerepet kapott Goldie Hawn Vadmacskák című filmjében. Majd Michael Jackson Bad című videoklipjében tűnt fel, melyben egy keményfiút alakított, aki a falhoz nyomja a sztárt. A klipet Martin Scorsese rendezte. Ebben hívta fel magára Spike Lee figyelmét, aki szerepeltette a Mo' Better Blues-ban. A fiatal színész olyan hatást gyakorolt a rendezőre, hogy az a következő filmjébe, a Dzsungelláz-ba is meghívta.

Wesley Snipes

Wesley Trent Snipes was born in Orlando, Florida, to Maryann (Long), a teacher's assistant, and Wesley Rudolph Snipes, an aircraft engineer. He grew up on the streets of the South Bronx in New York City, where he very early decided that the theater was to be his career. He attended the High School for the Performing Arts (popularized in _Fame (1980)_ (qv)). But dreams of the musical theater (and maybe a few commercials) faded when his mother moved to Orlando, Florida before he could graduate from high school. But after graduation from a Florida high school he appeared in local dinner theaters and regional productions. An agent saw him in a competition and got him his first movie role with 'Goldie Hawn' (qv) in _Wildcats (1986)_ (qv). Athletic roles such as that gave way to tough guy roles as in _New Jack City (1991)_ (qv), and to the action hero in _Passenger 57 (1992)_ (qv). Wesley feels that at least with the Hollywood heavyweights he must be doing something right - 'Sylvester Stallone' (qv), 'Robert De Niro' (qv), 'Dennis Hopper' (qv) and 'Sean Connery' (qv) all had veto power over casting and all approved his role.

Tudtad?

Ramaa Mosley és Tim Macy interneten ismerkedtek össze, és együtt alkották meg a Dollár, kanna szerelem rövid történetét, majd elhatározták, hogy a filmadaptáció előtt egy képregényt csinálnak belőle.

Tudtad?

Katy Perry eljátszhatta volna Julie-Ann szerepét A hang ereje című filmben, de visszautasította.

Tudtad?

Clive Dawson, a Mars - Az utolsó napok című film forgatókönyvírója próbált hű maradni Sydney J. Bounds eredeti történetéhez. Habár abban a legénység 6 férfiból állt, az adaptációban Dawson filmjében két karakter nő.

Tudtad?

A Szörny mentőakcióban ahol Scorch ráírja a nevét a padlóra, rajta kívül rengeteg kitalált karakter autogramja volt látható, pl. : ALF (1986), Bender, E.T., EVA, Godzilla (1954), Goku, Kal-El, Mulder, Tinkey Winkey, Venom, Wall-E és Zaphod Beeblebrox.

Tudtad?

A Walter Mitty titkos élete c. filmben a főszerepre alkalmasnak vélték Jim Carrey-t, Owen Wilsont, Mike Myers-t és Sacha Baron Cohen-t is, de végül Ben Stiller kapta meg azt.

Kommentek